loading...
لوازم یدکی انواع خودرو
cari4 بازدید : 46 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

 خودرو جک j5  در سال 2011 در چین تولید شده است . ودارای دو مدل دنده ای و اتوماتیک میباشد که در بازار عرضه می گردد.

 می نوان گفت j5 زیباترین مدل این خودرو سازی می باشد که در همکاری با شرکت پنین فارینا طراحی و تولید شده است.


سپر جلو جک J5 نقش کلیدی در امنیت خودرو ایفا میکند وبه طور کلی سپر در تصادفات از بروز خسارت یه بدنه خودرو جلوگیری می کند. بنابراین  سپر خودرو باید ازمقاومت و کیفیت مناسبی در هنگام رنگ به علت جنس نامناسب آن رنگ را به خود نمی گیرد و رنگ میریزد.


 فروشگاه اینترنتی CARI4  عرضه کننده سپر جلو جک j5 با ضمانت اصالت کالا با بهترین کیفیت وقیمت موجود در بازارو با سریع ترین زمان ممکن محصول را به دست مشتریان خود در سراسر ایران می رساند.

 

 منبع : https://cari4.com/car-spare/Body/bumper/Jac-J5-front-bumper

cari4 بازدید : 93 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

خودرو مزدا 3  یک خودرو کامپکت ژاپنی می باشد در شرکت مزدا موتور تولید می شود.

و گروه خودرو سازی بهمن نسل اول و دوم این خودرو را تحت عنوان مزدا 3 نیو مونتاژ و تولید نمود.

از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم موتور 2000 سی سی و دیفرانسیل جلو با حداکثر قدرت 145 اسب بخار و جعبه دنده 5 دنده اتوماتیک  و مصرف سوخت 8.4 در هر صد کیلومتر در داخل شهر برای این خودرو نام برد.


براکت نگهدارنده برای مهار سپر جلو مزدا 3 می باشد که نقش مهمی را در ایمنی خودرو و سرنشینان آن درهنگام بروز  تصادفات  ایفا می کند. در واقع براکت میان سپر و بدنه خودرو قرار می گیرد .

 

فروشگاه اینترنتی cari4 براکت سپر جلو مزدا 3 را با ضمانت اصالت کالا و بهترین قیمت موجود در بازار با سریع ترین زمان ممکن جهت ارسال به سراسر کشور به دست مشتریان خود می رساند.

منبع : https://cari4.com/car-spare/Body/bumper/Mazda-3-front-bumper-bracket

cari4 بازدید : 102 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)


ام و ام 530 دومین محصول چری بعد از مدل 10 می باشد که طراحی زیبا و چشم نوازی دارد . در 
مدیران خودرو مونتاژ می شود.

در مدل ام وی ام 530 طراحان چینی این خودرو را شبیه نیسان ماکسیما البته در سایز کوچکتر طراحی کرده اند.

از ویزگی های این خودرو می توان به گیر بکس نرم - فرمان پذیری خوب وتیز با راحتی صندلی ها و فضای جادار کابین  رانندگی نرم و لذت بخشی را به وجود آورده است نام برد.

و از نقطه ضعف های این خودرو هم میتوان به بلند بودن اهرم دنده – وضوح نامطلوب نمایشگرو صفحه کیلومتر- عایق بندی کابین نام برد.

سپر جلو ام وی ام 530 از مرغوب ترین آلیاژ ها تهیه شده است . دارای مقاومت و انعطاف بالایی است.

رنگ کوره ای و دارای آستر باکیفیت برای رنگ پذیری مطلوب و دارای ضمانت اصالت کالا و کیفیت برتر می باشد.

سپر ها نقش زیادی در زیبایی خودرو ها دارند  و جهت مراقبت در اثر آسیب های اجسام و ظریه گیری طراحی شده اند.

سپر های رنگی ام وی ام 530  از جنس فایبر گلاس و مقاومت وفرم گیری مناسبی در حین نصب سپر برخوردار می باشد.

 

در فروشگاه اینترنتی cari4  سپر جلو ام وی ام 530را با ضمانت اصالت کالا و بهترین قیمت موجود در بازار در سراسر کشور با سریع ترین زمان ارسال کالا می توانید تهیه نمایید.

منبع : https://cari4.com/car-spare/Body/bumper/mvm-530-front-bumper

cari4 بازدید : 33 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)


شرکت خودروسازی چری در ووهان چین قراردارد که خودرو های آن در ایران طرفداران زیادی دارد . یکی از محصولات پر طرفداراین کارخونه خوردو  در کلاس کراس اوور تیگو ۵ میباشد که ظاهر دلپسندی دارد.

به شبکه هایی که در جلوی رادیاتور خودروهای سواری در زیر کاپوت جلو قراردارد جلو پنجره میگویند.

 

علت شبکه ای بودن جلو پنجره برای خنک کردن رادیاتور میباشد.جلو پنجره از مشخصه ظاهری خودرو میباشد که طراحان به آن توجه ویژه ای دارد زیرا سبب میشود که ماشین زیباتر به نظر برسد.
از برجسته ترین نقطه ی ظاهری خودرو از نمای رو به رو جلو پنجره آن میباشد.


فروشگاه اینترنتی cari4 عرضه کننده جلو پنجره اسپرت تیگو 5 و دیگر محصولات و لوازم یدکی چری با بهترین کیفیت و قیمت  آماده ارسال با سریع ترین زمان ممکن به سراسر ایران میباشد.

 

منبع : https://cari4.com/car-spare/Body/Tiggo-5-Sport-front-Window

cari4 بازدید : 19 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)


خودروی ام وی ام 110جزو اقتصادی ترین و کم مصرفترین خودروی موجود در کشور میباشد.

این خورو ایده آل و کوچک برای ترددهای داخل شهری میباشد.

این خودرو علاوه بر مصرف بهینه و کم سوخت ،کم استهلاک نیز میباشد و امکانات رفاهی مناسب آن این ماشین کوچک را محبوب و پرطرفدارکرده است .

خودروی ام وی ام 110 از یک کلاف  دارای تقویتی دور اتاق خودرو است  و همچنین سپرهای ضربه گیر موجب بالا رفتن ایمنی خودرو میباشد.

 


سپر جلو 
بجز زیبایی ظاهری ،برای محافظت از جلوی ماشین و اجزای آن و همچنین کم کردن شدت برخورد تصادفات میباشد. هرچند در سرعت بسیار بالا نمیتواند جلوی خسارت را بگیرد اما با این وجود سپر جلو و عقب در ماشین یکی از ضرورات و نیازها است .

سپر جلو و عقب در بازار به ۲ صورت خام و رنگ شده میباشد.

شرکت اینترنتی cari4 عرضه کننده سپر جلوام وی ام 110 محصولات و لوازم یدکی ام وی ام چری با کیفیت بالا آماده ارسال با سریع ترین زمان ممکن به سراسر ایران میباشد.

منبع : https://cari4.com/car-spare/Body/bumper/mvm-110-front-bumper

cari4 بازدید : 34 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)
چری شرکت چینی خودرو سازی است که خودرو های آن در ایران طرفداران زیادی دارد .

 

 

یکی از محصولات این کارخونه خوردو سازی کراس اوور تیگو ۵ میباشد که ظاهر دلپسندی دارد و توانسته فروش خوبی در بازار ایران داشته باشد.

سپر عقب بجز زیبایی ظاهری که در فضای عقبی خودرو تیگو ۵ ایجاد میکند وظیفه مهم تری نیز دارد و آن محافظت از قسمت عقب ماشین در هنگام تصادف و اجزای آن و همچنین کم کردن شدت برخورد تصادفات و گرفتن ضربه برخورد به سرنشینان عقب نیز میباشد.
در واقع باید گفت در سرعت بسیار بالا نمیتواند جلوی خسارت را بگیرد اما با این وجود سپر جلو و عقب در ماشین یکی از ضرورات و نیازها است و بدون داشتن سپر رانندگی کردن اشتباه است .

 

سپر جلو و عقب در بازار به ۲ صورت خام و رنگ شده میباشد.

 

فروشگاه اینترنتی cari4 عرضه کننده سپر عقب تیگو ۵ و دیگر محصولات و لوازم یدکی چری میباشد.این محصول با جنس اصلی و فوق العاده با استاندارد کامل میباشد و با بسته بندی با فوم مخصوص برای جلوگیری به آسیب سپر میباشد و آماده ارسال با سریع ترین زمان ممکن به سراسر ایران میباشد.
cari4 بازدید : 19 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)


چری شرکت چینی خودرو سازی است که خودرو های آن در ایران طرفداران زیادی دارد . یکی از محصولات این کارخونه خوردو کراس اوور تیگو ۵ میباشد که ظاهر دلپسندی دارد.
این خودرو از نمای جلو شباهت بسیاری به خودرو رنج روور دارد و سپر جلو این ماشین نیز یکی از دلایل شباهت آن به رنج ورود میباشد.

سپر جلو بجز زیبایی ظاهری ،برای محافظت از جلوی ماشین و اجزای آن و همچنین کم کردن شدت برخورد تصادفات میباشد. هرچند در سرعت بسیار بالا نمیتواند جلوی خسارت را بگیرد اما با این وجود سپر جلو و عقب در ماشین یکی از ضرورات و نیازها است .

سپر جلو و عقب در بازار به ۲ صورت خام و رنگ شده میباشد.

این محصول با جنس اصلی و فوق العاده با استاندارد کامل میباشد 

شرکت اینترنتی cari4 عرضه کننده سپر جلو تیگو ۵ و دیگر محصولات و لوازم یدکی چری دارای کنترل کیفیت  و ضمانت کیفیت محصول 
 آماده ارسال با سریع ترین زمان ممکن به سراسر ایران میباشد.

https://cari4.com/car-spare/Body/bumper/Tiggo-5-front-bumper

cari4 بازدید : 99 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)


چری اریزو 5 یکی از تقریبا جدید ترین ماشین های چینی وارد شده شرکت چری به ایران است که با شمایلی زیبا و لوکس طرفداران خودش را داشته است.

یکی از قطعات ضروری در هر ماشینی از جمله چری آرزو ۵ شلگیر جلو میباشد که در ۴ طرف ماشین جلو عقب و چپ و راست و بالای لاستیک ها قرار میگیرد .

شلگیر دارای وظیفه های محافظتی و زیبایی نیز دارد به عنوان مثال جلوگیری از پخش شدن گل ،گردو خبار و آب به ماشین یکی ازین وظایف هست همچنین پخش شدن آب خیابان در روزهای بارانی نیز میباشد.اینکار حتی باعث میشود که از اجزای ماشین که ریختن آب بر روی آن ها باعث پوسیدگی و زنگ زدگی میشود نیز جلوگیری شود.

جنس شلگیر از پلاستیک فشرده شده ی نرم و قابل انعطاف میباشد.

شرکت اینترنتی cari4 عرضه کننده شلگیر جلو چپ چری اریزو ۵ و انواع محصولات و لوازم یدکی چری میباشد که دارای کنترل کیفیت محصول و ضمانت کیفیت محصول  وبا سریعترین زمان ممکن ارسال به سراسر ایران.

منبع : https://cari4.com/car-spare/lights/signal-lights/Tiggo-5-left-rear-fog-lamp

cari4 بازدید : 24 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

کاربرد چراغ مه شکن تیگو5 که از روی نام ان مشخص است ، در سالهای اخیر چراغ های خودروها از تغیرات زیادی برخوردار بوده است به طوری که امروزه  نصب چراغ های خودرو ها با مه شکن همراه می باشد که از نظر ظاهری در خودرو ها بسیار متفاوت می باشند .

نصب چراغ مه شکن را در جلوی خودروها را نوعی آپشن در نظر می گیرند. که معمولا در خودرو های با کلاس متوسط و لوکس بیشتر دیده می شود.

این چراغ ها معمولا  در شب و با آب و هوای نا مساعد و مه آلود که دید بهتری را در هنگام رانندگی به افراد می دهدطراحی شده اند استفاده می شود ،و در شرایطی که دید کافی وجود دارد نیازی به روشن کردن چراغ مه شکن نیست. چراغ مه شکن عقب بر اساس قانون برای تمامی خودرو ها الزامی است.

شرایط استفاده چراغ مه شکن در بزرگراه ها به این گونه است که اگر در شرایط نا مساعد آب و هوای راننده نتواند تا 100 متر جلوی خود را مشاهد کند تنها اجازه استفاده از چراغ مه شکن را دارد ، و زمانی که شرایط مه آلود از بین میرود باید چراغ های مه شکن خودرو را نیز خاموش کنید.

 

فروشگاه اینترنتی CARI4 چراغ مه شکن چپ تیگو 5 را با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی محصول با بهترین قیمت موجود در بازار با سریع ترین زمان ارسال کالا به سراسر ایران به دست مشتریان خود می رساند.

منبع : https://cari4.com/car-spare/lights/signal-lights/Tiggo-5-left-rear-fog-lamp

cari4 بازدید : 20 سه شنبه 02 اردیبهشت 1399 نظرات (0)


 شرکت خودرو سازی چری در شهر ووهان چین در سال 2003 با تولید انواع خودرو های سواری آغاز به کار کرده است.

خودرو تیگو5 به تازگی در کلاس  کراس اور روانه بازار شده است و از استقبال خوبی برخوردار شده است .

از ویژگی های آن میتوان به فضای داخلی بسیار کاربر، مخاطب پسند و با تزئینات داخلی با کیفیت با رانندگی ایمن در تمامی شرایط نام برد.

واز نظر ظاهری با چراغ جلوهای دودی رنگ و جلو پنجره مشبک با رینگ آلمینیومی 17 اینچی با طراحی زیبا و چراغ عقب های LED با طراحی جذاب و لوله اگزوز اسپرت که این خودرو را متمایز کرده است و ظاهری زیبا داده است 

 

میباشد ، واز مشخصلت فنی آن میتوان به موتور با حجم 1971 سی سی با حداکثر توان 136 اسب بخار نام برد که از دو نوع جعبه دنده دستی و اتوماتیک بهره میبرد.

ودر فضای داخلی آن از صندلی های چرم با مانیتور 7.5 اینچی – دوربین عقب – سانروف برقی-  و اینه های جمع شونده خودکار- سنسور پارک از ویزگی های دیگر این خودرو زیبا نیز محسوب می شود را می توان نام برد.

 

فروشگاه اینترنتی CARI4 چراغ عقب راست صندوق تیگو5 را با ضمانت اصالت کالا و سلامت فیزیکی محصول با بهترین قیمت موجود در بازار به دست مشتریان خود در سراسر ایران با سریع ترین زمان ممکن می رساند.

 

منیع :‌https://cari4.com/car-spare/lights/hazard/Tiggo-5-box-Right-back-light

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 1,193
  • بازدید کلی : 5,575