loading...
لوازم یدکی انواع خودرو
cari4 بازدید : 23 جمعه 29 فروردین 1399 نظرات (0)


باتری سوزوکی 55 آمپر توسط  شرکت سپاهان 
باتری به صورت انحصاری تحت لیساتس شرکت سوزکی ژاپن  تولید می گردد واین شرکت از مرغوب ترین مواد اولیه و با داشتن تجهیزات بسیار مدرن و پیشرفته که از تکنولوی کشور انگلیس استرالیا و آلمان  میباشد محصولات خود را تولید مینماید.

مشخصات باتری 

از مشخصات بارز باتری 55 آمپر سوزوکی  این است که میتوان از آن به عنوان با کیفیت ترین باتری تولیدی داخل ایران  نام برد.

از دیگر خصوصیات باتری 55 آمپر سوزوکی را میتوان بر روی تمام خودروهاس سبک تیز نصب کرد.

در حال حاضر شرکت سپاهان باتری جزو 5 تولید کننده برتر باطری خودرو در آسیا میباشد.


 

مشتریان عزیزدر سراسر کشور میتوانند باتری سوزوکی 55 آمپر را که با گارانتی اصلی و ضمانت نامه 567 روزه نیز در فروشگاه  اینترنتی cari4  با بهترین قیمت و سریعترین زمان  تهیه نمایند.

منبع : https://cari4.com/car-spare/auto-engine/starter/battery/Suzuki-55-Ampere-Battery

cari4 بازدید : 65 جمعه 29 فروردین 1399 نظرات (0)

شرکت خودرو سازی هیوندا در سال 1967 در کره جنوبی تاسیس شده است  و یکی از بهترین محصولات آن هیوندای آزرا می باشد که دارای طراحی بسیار خاصی در سوئیچ آن میباشد.

هیوندای آزرا یک خودرو کره ای میباشد که چندین سال است وارد بازارهای جهانی و ایران شده است. این خودرو به خصوص در آمریکا بسیار محبوب میباشد. هیوندای آزرا به علت داشتن قیمت مناسب و امکانات بالایی که دارد  علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است.اپشن های بالای هیوتدای آزرا به مراتب بیشتر از هیوندای سوناتا می باشد واز کیفیت بالاتر و قدرت موتور بیشتری برخوردار است ،و در ایران  نیز هیوندا آزرا از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

همانطور که در بالا اشاره نمودیم ،ریموت هیوندا مانند بقیه سوییچ ها از مدلهای مختلفی بزخوردار است از ریموت هیوندا کاملا می توان حرفه ای بودن و تفاوت نوع خودرو را تشخیص داد.

سوئیچ هیوندا یکی از حرفه ای ترین ریموت های خودرو در دنیا میباشد که از چندین مدلهای گو ناگونی برخوردار است. یعنی شما نمی توانید با ریموت هیوندا یک خودرو درب خودرو ی دیگری را باز و بسته نمایید، تمامی سوئیچ ها کامپیوتری هستند و هر کدام کد های مخصوص خود را دارا می باشند.

فروشگاه اینترنتی cari4 عرضه کننده مغزی سوئیچ آزرا ودیگر قطعات و لوازم یدکی هیوندای میباشد.

 

مغزی سوئیچ هیوندای آزرا در فروشگاه cari4 موجود میباشد ،این قطعه ساخت کشور کره میباشد که میتوانید محصول را با ضمانت اصالت کالا و سرعت در ارسال کالا در سراسر کشورخریداری نمایید.

 

منبع : https://cari4.com/car-spare/auto-engine/starter/switch/Hyundai-Azera-Key

cari4 بازدید : 34 جمعه 29 فروردین 1399 نظرات (0)

خودرو دانگ فنگ H30 کراس اور یک هاچ بک کامپک و محصول چین میباشد که در زمستان 1394 اولین بار شرکت ایران خودرو به عنوان ارزانترین کراس اور آن را پیش فروش نمود و بعد از عرضه در بازار خرید فروش خودرو با استقبال خوبی مواجه شد . این خودرو در شهر ووهان کشور چین تولید میگردد.

مشخصات فنی:

- نوع موتور TU5، چهارسیلندر 16 سوپاپ و با حجم موتور 1600 سی سی

- دارای جعبه دنده 4 سرعته خودکار

- دیفرانسیل جلو

- شتاب صفر تا 100 12.5 ثانیه و حداکثر سرعت 183 کیلومتر در ساعت

- وزن: 1254 کیلوگرم

این خودرو که دارای گیربکس دستی می باشند و دارای  قطعه ی صفحه کلاچ  میباشد و کار تعویض دنده را انجام میدهد.

صفحه کلاچ بعد از مدتی ساییده می شود و باید تعویض شود و رانندگان به خوبی می دانند که در هر با که کلاچ را فشار می دهند چند قطعه با هم درگیر می شود تا توان از موتور را به وسیله کلاچ به چرخ ها منتقل کنند. و عمر مفید دیسک و صفحه کلاچ بعد از گذشت 50 الی 60 هزار کیلومتر است.البته به نوع رانندگی شما رانندگان هم بستگی دارد که چقدر از کلاچ حین رانندگی استفاده می کنید.


فروشگاه اینترنتی CARR4 دیسک و صفحه H30 را با ضمانت اصالت کالا و تضمین کیفیت محصول اورجینال را با ارسال سریع کالا در سریع ترین زمان ممکن در سراسر ایران به دست مشتریان خود می رساند.


منبع : https://cari4.com/car-spare/auto-engine/transmission/kit/h30-cross-clutch-plate

cari4 بازدید : 21 پنجشنبه 28 فروردین 1399 نظرات (0)


کیا اپتیما یک محصول استثنایی و بسیار زیبا که ساخت کشور کره جنوبی میباشد وسالهای زیادی است که وارد بازار های جهانی وایران شده است .

این کمپانی خودرو سازی محصولات گوناگونی را با  برند کیا وارد بازار جهانی کرده است که کیا اپتیما یکی از پر طرفدار ترین مدلهای این خودرو می باشد. ودر کشور ایران از علاقه مندان زیادی به علت آپشن های متفاوت که این خودرو با کیفیت دارد دارا میباشد.

فروشگاه اینترنتی cari4 عرضه کننده درب راست کیا اپتیما  و سایر درب های خودرو با بهترین قیمت.

درب راست کیا اپتیما از ساختار و طراحی بینظیر و مهندسی به روز و دارای تایید یه ایمنی خودرو می باشد.

 

 

یکی از مشکلات مصرف کنندگان استفاده از لوازم یدکی اصل و تایید شده شرکتی می باشد. ما این اطمینان را به مشتریانمان می دهیم که تمام محصولات ، محصول اصلی با ضمانت کیفیت کالا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با سریع ترین زمان برای ارسال کالا در سراسر کشور به مشتریان خود می باشد .

منبع : https://cari4.com/car-spare/Body/door/Kia-Optima-Right-Doors

cari4 بازدید : 25 پنجشنبه 28 فروردین 1399 نظرات (0)

در هنگام راه اندازی موتور دمای قطعات داخلی آن به سرعت افزایش پیدا می کند. و وقتی موتور ماشین به دمای بهره وری میرسد باید سیستم خنک کننده شروع به فعالیت کند. سیستم خنک کننده موتور در وسایل نقلیه نقش مهمی را دارا می باشد .

در مخزن اب رادیاتور ماشین فن در یک مخزن پلاستیکی که بصورت جداگانه به رادیاتور وصل است قرار گرفته است. و بیشتر مخزن ها قالب بندی شده است که نشان می دهد سطح خنک کننده در موتور مناسب است یا خیر و زمانی که موتور خودرو سرد است ذباید بازدید شود. مخزن اب کیا اسپورتیج دارای درب پلاستیکی است و این مخزن به این طور کار میکند که وقتی فشار در رادیاتور بالا باشد خنک کننده مجاز میباشد که از رادیاتور به مخزن جریان یابد.

این قطعه به طور کلی قابل اعتماد می باشند و علت اکثر خرابی های ان به علت حرارت های مکرر می باشد که به مرور زمان از بین میروند. و نقطعه قوت این محصول کیفیت مناسب ، مقاومت خوب و عمر طولانی ان میباشد.

فروشگاه اینترنتی cari4 تلاش کرده است با سالها تجربه خود در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو مجموعه ای از بهترین ها را با پشتیبانی متعهدانه و محصولات با اصالت و با کیقیت  و سرعت در ارسال کالا را به مشتریان خود عرضه کند.

منبع آب کیا اسپورتیج با بهترین قیمت جهت عرضه موجود میباشد

منبع : https://cari4.com/car-spare/auto-engine/radiator/components/Kia-Sportage-Reservoir

cari4 بازدید : 130 پنجشنبه 28 فروردین 1399 نظرات (0)

ترموستات قطعه کوچکی است که بین موتور و رادیاتور ماشین قراردارد. و وظیف آن دمای حرارت موتور را نزدیک به دمای عملکردی آن نگه می دارد. و به صورت قطع و وصل شدن ترموستات ان فضا را در دمای تنظیم شده و مناسبی ثابت نگه می دارد.


ترموستات از انواع مختلفی برخوردار است و ممکن است از انوای سنسور برای تشخیص دما استفاده کنند.

ترموستاتها در مواردی چون دستگاه ها و سیستم های تاسیساتی ، انواع خودروها و لوازم خانگی مورد استقاده قرار می گیرد.

به طور کلی میتوان گفت ترموستات خودرو وظیفه تنظیم کننده درجه آب موتور می باشد .

کنترل  ترموستات باعث ایجاد گردش به موقع اب به داخل موتور میشود و مانع از سوختن واشر سرسیلندر خودرو شما می شود.

به موقع کار کردن فن باعث درست عمل کردن ترموستات می باشد. و علت خرابی ترموستات را می توان به موقع کار نکردن فن خودرو تشخیص داد .

برای اطمینان از سلامت خودرو حتما از قطعه اصلی ترموستات ام وی ام x33  استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی cari4 با تضمین اصالت کالا و کیفیت بالا با بسته بندی اورجینال شرکت تولید کننده ترموستات را با بهترین قیمت موجود در بازار با سریع ترین زمان ارسال کالا در ساسر ایران به دست مشتریان خود می رساند.

منبع : https://cari4.com/car-spare/auto-engine/radiator/thermostats/MVM-X33-Thermostat

cari4 بازدید : 20 پنجشنبه 28 فروردین 1399 نظرات (0)


 خودروهای کارخانه سیتروئن به سه دسته محصول تقسیم میگردد که پر طرفدارترین  و محبوبترین آنها در بازار ایران سیتروئن زانتیا میباشد و محصولی با کیفیت و جذاب است.
این خودروی فرانسوی (سیتروئن زانتیا) بعد از مدل پیشین سیتروئن بی ایکس و در سال ۱۹۹۳ وارد بازار شد و تا سال ۲۰۱۲ تولید داشت و بخاطر مشخصات فنی و ظاهری طرفداران زیادی در اروپا داشت و شرکت سایپا مونتاژ و تولید آن را از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ در ایران به عهده گرفت و به خاطر خصوصیات فنی عالی و خاص از جمله قابلیت سیستم هیدروپنوماتیک (تنظیم ارتفاع) و خصوصیت موتوری قوی و همچنین ظاهر اسپرت و زیبا طرفداران بسیاری در ایران داشت حتی برای ماشین های نا محسوس راهنمایی رانندگی آزادراه از سیتروئن زانتیا استفاده می کردند.
ترموستات در خودرو وسیله ای است که برای تنظیم درجه حرارت موتور اتومبیل که به صورت اتوماتیک و خودکار گرمای موتور را در بهترین حالت خود که معمولا ۸۵ تا ۹۰ درجه است(بستگی به گرما و سرما هوا) نگه میدارد و برای عمل کرد بهتر موتور دمای آن باید ثابت و در محدوده معینی نگه داشته شود .
در اصل ترموستات به گرم شدن زودتر موتور در صبح و زمانی که طولانی مدت خودرو خاموش است کمک میکند و از طرف دیگر نمی گذارد موتور ماشین بیش از دمای مورد نظر بالا رود چون وظیفه موتور، کار کردن در دمای ایده آل خودش است.

جنس درب ترموستات سیتروئن زانتیا ساخته شده از سرامیک با مقاومت خیلی بالا مقابل حرارت است که در بسته بندی استاندارد تهیه شده است.
فروشگاه اینترنتی cari4 عرضه کننده درب ترموستات سیتروئن زانتیا و دیگر لوازم یدکی سیتروئن می باشد.
همه محصولات عرضه شده در فروشگاه cari4 دارای کنترل کیفیت محصول و ضمانت کیقیت محصول هستند.

منبع : 
https://cari4.com/car-spare/auto-engine/radiator/housing/Citroen-Xantia-Thermostat-Housing

cari4 بازدید : 28 پنجشنبه 28 فروردین 1399 نظرات (0)

نسل سوم مرسدس بنز سی کلاس میباشد که در ژنو سال 2007 معرفی شده است.بنز کلاس سی در سه مدل کلاسیک،الگانس،و آوانتگارد عرضه گردید.که از لحاظ امکانات و تجهیزات با یکدیگر متفاوت میباشند .

با وجود اینکه این خودرو از مدلهای اولیه این کمپانی به شمار میرورد و تمام خصوصیات قدرت و کیفیت این کمپانی را دارا می باشد این به این معنی است که با رانندگی با این کلاس بنز حس قدرت و کیفیت این ماشین رو حس خواهید کرد و از به کار گیری عای ترین متریال و با کیفیت ترین قطعات را در پروسه ساخت این خودرو به کار گرفته است.

از مشخصات فنی این خودرو می توان به موتور 4 سیلندر مجهز به توربو شارژ نام برد تا یک موتور v8 با قدرت تولید 500 اسب بخار.وهیچ مشکلی برای فتح جاده های پر پیچ و خم و سخت را ندارد و حس قدرت را به راننده القا میکند.

مرسدس بنز کلاس c کلکسیونی از لوکس ترین تجهیزات و بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

فروشگاه اینترنتی cari4 کیت ترمز بنز کلاس c را با ضمانت کیفیت کالا و اورجینال بودن محصول  با بهترین قیمت موجود در بازار و سریع ترین زمان برای ارسال کالا به مشتریان خود نیز دارا میباشد.

منبع : 
https://cari4.com/car-spare/auto-engine/suspension/kits/Benz-front-brake-kit-class-C

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 1,209
  • بازدید کلی : 5,591